مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,920
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

865
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی کارآمدی دوره های یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تربیت مدرس از دیدگاه کاربران

صفحات

 صفحه شروع 5 | صفحه پایان 30

چکیده

 هدف این پژوهش, ارزیابی کارآمدی دوره‎های یادگیری الکترونیکی دانشگاه تربیت مدرس از دیدگاه کاربران است. روش پژوهش, توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه مورد مطالعه, دانشجویان در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه تربیت مدرس می باشند. حجم نمونه, شامل 66 نفر از دانشجویان رشته های فن آوری اطلاعات, فن آوری اطلاعات و ارتباطات, حقوق خصوصی, حقوق بین الملل و مدیریت سیستم, از جامعه دانشجویان این رشته ها بوده اند که با شیوه نمونه‎گیری غیرتصادفی هدف مند انتخاب شده اند. جهت جمع آوری داده ها از پرسش نامه محقق ساخته 53 سوالی بسته پاسخ پنج گزینه ای با هشت معیار, استفاده شده است. پایایی پرسش نامه بر اساس ضریب آلفای کرونباخ 0.96 برآورد گردید و روایی آن مورد تایید متخصصان مربوطه قرار گرفت. در این پژوهش, از تی تک متغیری برای هر آیتم استفاده و تفسیر شده است. نتایج پژوهش, به لحاظ آماری نشانگر آن است که کاربران سامانه یادگیری الکترونیکی به سامانه دسترسی مطلوب دارند؛ از پشتیبانی مناسب بهره مند می باشند؛ از آزمون و ارزشیابی مناسب بهره مند می باشند؛ از تمرین ها و تکالیف مناسب بهره مند نمی باشند, از منابع مناسب بهره مند می باشند؛ از محتوای الکترونیکی مناسب بهره مند نمی باشند, از واسط کاربری مناسب بهره مند نمی باشند؛ و از ارایه درس مناسب بهره مند می باشند.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

رستگارپور، حسن، و گرجی زاده، سحر. (1391). ارزیابی کارآمدی دوره های یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تربیت مدرس از دیدگاه کاربران. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 2(3 (پیاپی 7))، 5-30. SID. https://sid.ir/paper/175366/fa

Vancouver: کپی

رستگارپور حسن، گرجی زاده سحر. ارزیابی کارآمدی دوره های یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تربیت مدرس از دیدگاه کاربران. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی[Internet]. 1391؛2(3 (پیاپی 7)):5-30. Available from: https://sid.ir/paper/175366/fa

IEEE: کپی

حسن رستگارپور، و سحر گرجی زاده، “ارزیابی کارآمدی دوره های یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تربیت مدرس از دیدگاه کاربران،” فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، vol. 2، no. 3 (پیاپی 7)، pp. 5–30، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/175366/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button