APA:
کپیمحرابی، سهیلا، زمانی، بی بی عشرت، و رشید، سیدباقر. (1395). شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر برندسازی آموزش مجازی دانشگاه اصفهان. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 6(3 (پیاپی 23))، 41-66. SID. https://sid.ir/paper/175421/fa
Vancouver:
کپیمحرابی سهیلا، زمانی بی بی عشرت، رشید سیدباقر. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر برندسازی آموزش مجازی دانشگاه اصفهان. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی[Internet]. 1395؛6(3 (پیاپی 23)):41-66. Available from: https://sid.ir/paper/175421/fa
IEEE:
کپیسهیلا محرابی، بی بی عشرت زمانی، و سیدباقر رشید، “شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر برندسازی آموزش مجازی دانشگاه اصفهان،” فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، vol. 6، no. 3 (پیاپی 23)، pp. 41–66، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/175421/fa