مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,191
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

928
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر برندسازی آموزش مجازی دانشگاه اصفهان

صفحات

 صفحه شروع 41 | صفحه پایان 66

چکیده

 هدف پژوهش حاضر, شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر برندسازی آموزش مجازی دانشگاه اصفهان می باشد. این پژوهش, از نظر ماهیت آمیخته اکتشافی و از حیث هدف کاربردی میباشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانشجویان مجازی دانشگاه اصفهان, در سه رشته تحصیلی کتابداری, مدیریت اجرایی و مدیریت ارشد کسب و کار(MBA) , در سال تحصیلی 94-1393 می باشد. با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی و با استفاده از جدول کرجسی و مورگان, 188 دانشجو به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها با استفاده از منابع کتابخانه ای و اینترنتی و نظر استادان, مولفه های برندسازی در دانشگاه استخراج و برای تنظیم پرسش نامه استفاده گردید. برای تجزیه و تحلیل داده ها نیز از مدل سازی معادلات ساختاری استفاده گردید. پس از شناسایی مولفه ها و دسته بندی آنها تحت چهار مولفه اصلی انسان, راهبرد, زیرساخت و فرآیند به بررسی و اولویت بندی هر کدام از گویه ها در هر مولفه پرداخته شد. یافته ها نشان داد که در مولفه راهبرد میزان شهریه دریافتی, در مولفه زیرساخت گویه سهولت دسترسی به پرتال دانشگاه, در مولفه انسان گویه به کارگیری نیروهای با مهارت و تخصص ویژه در دانشگاه و نهایتا در مولفه فرآیند گویه کمک های مالی به دانشجویان دارای بیشترین اهمیت در جذب دانشجویان مجازی در دانشگاه اصفهان بودند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محرابی، سهیلا، زمانی، بی بی عشرت، و رشید، سیدباقر. (1395). شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر برندسازی آموزش مجازی دانشگاه اصفهان. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 6(3 (پیاپی 23))، 41-66. SID. https://sid.ir/paper/175421/fa

    Vancouver: کپی

    محرابی سهیلا، زمانی بی بی عشرت، رشید سیدباقر. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر برندسازی آموزش مجازی دانشگاه اصفهان. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی[Internet]. 1395؛6(3 (پیاپی 23)):41-66. Available from: https://sid.ir/paper/175421/fa

    IEEE: کپی

    سهیلا محرابی، بی بی عشرت زمانی، و سیدباقر رشید، “شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر برندسازی آموزش مجازی دانشگاه اصفهان،” فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، vol. 6، no. 3 (پیاپی 23)، pp. 41–66، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/175421/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button