مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,424
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,040
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رابطه برداشت از مفهوم یادگیری با راهبردهای یادگیری در یادگیرندگان فضای مجازی و واقعی

صفحات

 صفحه شروع 163 | صفحه پایان 191

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عباسی، فاطمه، پورشهریار، حسین، و فتح آبادی، جلیل. (1395). رابطه برداشت از مفهوم یادگیری با راهبردهای یادگیری در یادگیرندگان فضای مجازی و واقعی. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 7(2 (پیاپی 26) )، 163-191. SID. https://sid.ir/paper/175451/fa

    Vancouver: کپی

    عباسی فاطمه، پورشهریار حسین، فتح آبادی جلیل. رابطه برداشت از مفهوم یادگیری با راهبردهای یادگیری در یادگیرندگان فضای مجازی و واقعی. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی[Internet]. 1395؛7(2 (پیاپی 26) ):163-191. Available from: https://sid.ir/paper/175451/fa

    IEEE: کپی

    فاطمه عباسی، حسین پورشهریار، و جلیل فتح آبادی، “رابطه برداشت از مفهوم یادگیری با راهبردهای یادگیری در یادگیرندگان فضای مجازی و واقعی،” فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، vol. 7، no. 2 (پیاپی 26) ، pp. 163–191، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/175451/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا