APA:
کپیصفری، یحیی، موسوی، فرانک، عزیزی، کیوان، یوسف پور، نسرین، محمدی گلینی، اسلام، و صفری، آمنه. (1395). اثربخشی روش تدریس مبتنی بر نقشه های مفهومی بر ارتقاء باورهای هوشی و یادگیری خودتنظیم دانش آموزان. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 7(2 (پیاپی 26) )، 59-76. SID. https://sid.ir/paper/175457/fa
Vancouver:
کپیصفری یحیی، موسوی فرانک، عزیزی کیوان، یوسف پور نسرین، محمدی گلینی اسلام، صفری آمنه. اثربخشی روش تدریس مبتنی بر نقشه های مفهومی بر ارتقاء باورهای هوشی و یادگیری خودتنظیم دانش آموزان. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی[Internet]. 1395؛7(2 (پیاپی 26) ):59-76. Available from: https://sid.ir/paper/175457/fa
IEEE:
کپییحیی صفری، فرانک موسوی، کیوان عزیزی، نسرین یوسف پور، اسلام محمدی گلینی، و آمنه صفری، “اثربخشی روش تدریس مبتنی بر نقشه های مفهومی بر ارتقاء باورهای هوشی و یادگیری خودتنظیم دانش آموزان،” فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، vol. 7، no. 2 (پیاپی 26) ، pp. 59–76، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/175457/fa