APA:
کپیقلی پورسلیمانی، علی. (1388). اولویت بندی عوامل موثر در بازاریابی صنعت هتلداری به روش AHP (مطالعه موردی: استان گیلان). مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی (چشم انداز جغرافیایی)، 4(8)، 157-177. SID. https://sid.ir/paper/175864/fa
Vancouver:
کپیقلی پورسلیمانی علی. اولویت بندی عوامل موثر در بازاریابی صنعت هتلداری به روش AHP (مطالعه موردی: استان گیلان). مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی (چشم انداز جغرافیایی)[Internet]. 1388؛4(8):157-177. Available from: https://sid.ir/paper/175864/fa
IEEE:
کپیعلی قلی پورسلیمانی، “اولویت بندی عوامل موثر در بازاریابی صنعت هتلداری به روش AHP (مطالعه موردی: استان گیلان)،” مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی (چشم انداز جغرافیایی)، vol. 4، no. 8، pp. 157–177، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/175864/fa