APA:
کپیمطیعی لنگرودی، سیدحسن، غلامی، علی، و محمدزاده لاریجانی، فاطمه. (1397). شناسایی و طراحی مدل عناصر آمیخته بازاریابی در ارتقای جایگاه گردشگری روستایی با رویکرد آینده پژوهی (مورد مطالعه شهرستان بابل). پژوهش های روستایی، 9(3 )، 376-395. SID. https://sid.ir/paper/180953/fa
Vancouver:
کپیمطیعی لنگرودی سیدحسن، غلامی علی، محمدزاده لاریجانی فاطمه. شناسایی و طراحی مدل عناصر آمیخته بازاریابی در ارتقای جایگاه گردشگری روستایی با رویکرد آینده پژوهی (مورد مطالعه شهرستان بابل). پژوهش های روستایی[Internet]. 1397؛9(3 ):376-395. Available from: https://sid.ir/paper/180953/fa
IEEE:
کپیسیدحسن مطیعی لنگرودی، علی غلامی، و فاطمه محمدزاده لاریجانی، “شناسایی و طراحی مدل عناصر آمیخته بازاریابی در ارتقای جایگاه گردشگری روستایی با رویکرد آینده پژوهی (مورد مطالعه شهرستان بابل)،” پژوهش های روستایی، vol. 9، no. 3 ، pp. 376–395، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/180953/fa