APA:
کپیآهنگری، سعیده، و اکبری، مهلقا. (1391). تاثیر پیچیدگی شرایط و دشواری فعالیت های کلاسی بر صحت دستوری نگارش زبان آموزان ایرانی. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، 5(11)، 1-15. SID. https://sid.ir/paper/181261/fa
Vancouver:
کپیآهنگری سعیده، اکبری مهلقا. تاثیر پیچیدگی شرایط و دشواری فعالیت های کلاسی بر صحت دستوری نگارش زبان آموزان ایرانی. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی[Internet]. 1391؛5(11):1-15. Available from: https://sid.ir/paper/181261/fa
IEEE:
کپیسعیده آهنگری، و مهلقا اکبری، “تاثیر پیچیدگی شرایط و دشواری فعالیت های کلاسی بر صحت دستوری نگارش زبان آموزان ایرانی،” پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، vol. 5، no. 11، pp. 1–15، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181261/fa