مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,560
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی کاربرد حروف ربط موازی و غیرموازی توسط دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی در ایران

صفحات

 صفحه شروع 158 | صفحه پایان 170

چکیده

 در تلاشی برای رد این استدلال غلط که دانش گرامری فرد نشانگر نحوه کاربرد این دانش می باشد تحقیق حاضر به روشن کردن تناقض بین دانش و عملکرد فرد در حوضه حروف اضافه می پردازد. این مطالعه با هدف برجسته ساختن ناهماهنگی بین دانش گرامری فرد از حروف ربط و نحوه کاربرد آن ها انجام پذیرفته است. شرکت کنندگان در این تحقیق 40 دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی دبیرستان مشکات تبریز می باشند. برای دست یابی به اهداف این تحقیق دانش حرف ربط این دانش آموزان یکبار توسط آزمون چهارجوابی حروف ربط و بار دیگر توسط آزمون دیگری که در آن دانش آموزان ملزم به وصل دو جمله مستقل توسط حروف ربط مناسب می باشند سنجیده شد. نتایج این تحقیق نشان می دهد که دانش فرد از حروف ربط الزاما قابل عمومیت دادن به نحوه کاربرد آن ها نمی باشد. به عبارت دیگر حروف ربط انتخاب شده از بین گزینه های آزمون چهارجوابی و حروف ربط استفاده شده برای وصل کردن جملات مستقل در آزمون دوم الزاما در تناسب کامل نبوده و شرکت کنندکان استفاده از حروف ربط موازی تفصیلی را به حروف ربط غیرموازی تفصیلی و حروف ربط غیرموازی زمینه ای را به حروف ربط موازی زمینه ای ترجیح می دهند.متن کامل این مقاله به زبان انگلیسی می باشد, لطفا برای مشاهده متن کامل مقاله به بخش انگلیسی مراجعه فرمایید.لطفا برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    اسدی، نادر، یوسفی اسکویی، محمد، و صالح پور، سارا. (1391). بررسی کاربرد حروف ربط موازی و غیرموازی توسط دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی در ایران. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، 5(11)، 158-170. SID. https://sid.ir/paper/181267/fa

    Vancouver: کپی

    اسدی نادر، یوسفی اسکویی محمد، صالح پور سارا. بررسی کاربرد حروف ربط موازی و غیرموازی توسط دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی در ایران. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی[Internet]. 1391؛5(11):158-170. Available from: https://sid.ir/paper/181267/fa

    IEEE: کپی

    نادر اسدی، محمد یوسفی اسکویی، و سارا صالح پور، “بررسی کاربرد حروف ربط موازی و غیرموازی توسط دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی در ایران،” پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، vol. 5، no. 11، pp. 158–170، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181267/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button