APA:
کپیبالغی زاده، ساسان، و فیروزبخت، شیرین. (1388). تفاوت های جنسیتی در درک دانش آموزان و معلمان نسبت به نقش آموزش گرامر و بازخورد اصلاح کننده. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، 2(4)، 28-56. SID. https://sid.ir/paper/181311/fa
Vancouver:
کپیبالغی زاده ساسان، فیروزبخت شیرین. تفاوت های جنسیتی در درک دانش آموزان و معلمان نسبت به نقش آموزش گرامر و بازخورد اصلاح کننده. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی[Internet]. 1388؛2(4):28-56. Available from: https://sid.ir/paper/181311/fa
IEEE:
کپیساسان بالغی زاده، و شیرین فیروزبخت، “تفاوت های جنسیتی در درک دانش آموزان و معلمان نسبت به نقش آموزش گرامر و بازخورد اصلاح کننده،” پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، vol. 2، no. 4، pp. 28–56، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181311/fa