APA:
کپیسیفوری، زهره. (1395). مقایسه تاثیر سه نوع بازخورد بر صحت دستوری و ساختارمندی نوشتار دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش انگلیسی. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، 9(19 )، 119-141. SID. https://sid.ir/paper/181346/fa
Vancouver:
کپیسیفوری زهره. مقایسه تاثیر سه نوع بازخورد بر صحت دستوری و ساختارمندی نوشتار دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش انگلیسی. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی[Internet]. 1395؛9(19 ):119-141. Available from: https://sid.ir/paper/181346/fa
IEEE:
کپیزهره سیفوری، “مقایسه تاثیر سه نوع بازخورد بر صحت دستوری و ساختارمندی نوشتار دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش انگلیسی،” پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، vol. 9، no. 19 ، pp. 119–141، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181346/fa