APA:
کپیربیعی، میترا. (1389). واکنش زبان آموزان ایرانی به دریافت دو نوع بازخورد مکتوب معلم و هم آموز در کلاسهای انشا نویسی. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، 3(2 (پیاپی 7))، 182-204. SID. https://sid.ir/paper/181376/fa
Vancouver:
کپیربیعی میترا. واکنش زبان آموزان ایرانی به دریافت دو نوع بازخورد مکتوب معلم و هم آموز در کلاسهای انشا نویسی. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی[Internet]. 1389؛3(2 (پیاپی 7)):182-204. Available from: https://sid.ir/paper/181376/fa
IEEE:
کپیمیترا ربیعی، “واکنش زبان آموزان ایرانی به دریافت دو نوع بازخورد مکتوب معلم و هم آموز در کلاسهای انشا نویسی،” پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، vol. 3، no. 2 (پیاپی 7)، pp. 182–204، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181376/fa