APA:
کپیمشهدی رمضان، شیما، و یزدانی، ناصر. (1398). تأثیر استراتژی برندمحوری بر عملکرد برند با تأکید بر مداخله گری هویت برند. مطالعات مدیریت راهبردی، 10(38 )، 99-121. SID. https://sid.ir/paper/181533/fa
Vancouver:
کپیمشهدی رمضان شیما، یزدانی ناصر. تأثیر استراتژی برندمحوری بر عملکرد برند با تأکید بر مداخله گری هویت برند. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1398؛10(38 ):99-121. Available from: https://sid.ir/paper/181533/fa
IEEE:
کپیشیما مشهدی رمضان، و ناصر یزدانی، “تأثیر استراتژی برندمحوری بر عملکرد برند با تأکید بر مداخله گری هویت برند،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 10، no. 38 ، pp. 99–121، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181533/fa