APA:
کپییزدانی، ناصر، رضایی فرد، فریده، و سرداری، احمد. (1394). الگوی خلق ارزش برند در چارچوب آمیخته بازاریابی برند. مطالعات مدیریت راهبردی، 6(24 )، 113-130. SID. https://sid.ir/paper/181570/fa
Vancouver:
کپییزدانی ناصر، رضایی فرد فریده، سرداری احمد. الگوی خلق ارزش برند در چارچوب آمیخته بازاریابی برند. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1394؛6(24 ):113-130. Available from: https://sid.ir/paper/181570/fa
IEEE:
کپیناصر یزدانی، فریده رضایی فرد، و احمد سرداری، “الگوی خلق ارزش برند در چارچوب آمیخته بازاریابی برند،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 6، no. 24 ، pp. 113–130، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181570/fa