APA:
کپیقره چه، منیژه، اخوان خرازیان، مریم، و احمدی، محمدحسن. (1393). تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری رضایت از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی. مطالعات مدیریت راهبردی، 5(18 )، 133-153. SID. https://sid.ir/paper/181640/fa
Vancouver:
کپیقره چه منیژه، اخوان خرازیان مریم، احمدی محمدحسن. تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری رضایت از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1393؛5(18 ):133-153. Available from: https://sid.ir/paper/181640/fa
IEEE:
کپیمنیژه قره چه، مریم اخوان خرازیان، و محمدحسن احمدی، “تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری رضایت از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 5، no. 18 ، pp. 133–153، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181640/fa