مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,087
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,201
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی راهبردی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک در کشور

صفحات

 صفحه شروع 179 | صفحه پایان 205

چکیده

بانکداری الکترونیک یکی از راهکارهای رونق تجارت الکترونیک است که گسترش روزافزونی داشته و ارائه خدمات بانکی از طریق اینترنت در سال های اخیر دارای جهشی بی سابقه بوده است. بدون شک برای ورود به بازارهای جهانی, برخورداری از نظام بانکی کارآمد که با دقت, صحت, سرعت و فن آوری روزآمد قادر به رقابت با نظام های بانکی دنیا باشد, ضروری است. با توجه به این که ارائه خدمات بانکداری الکترونیک یکی از ضرورت های عمده در ارتباط با توسعه خدمات به-شمار می رود و جلب رضایت مشتریان در صدر اولویت ها قرار دارد و نیز با توجه به اهمیت و ضرورت اندازه گیری کیفیت خدمات, شناسایی نقاط قوت و ضعف آن, سنجش میزان موفقیت بانک ها در ارضای خواسته های مشتریان و نیز بررسی دقیق سطح انتظارات و ادراکات مشتریان از خدمات بانکی از اهمیت زیادی دارد. این مقاله با هدف شناخت مهم ترین عوامل تأثیرگذار بر کیفیت خدمات الکترونیکی در صنعت بانکداری ایران, با مطالعه پژوهش های انجام شده در این زمینه و مصاحبه با خبرگان به طبقه بندی عوامل موثر بر حوزه کیفیت خدمات الکترونیکی که بالغ بر 74 عامل از جمله اعتماد, حفظ حریم خصوصی, کیفیت محتوا, ظاهر وب, مناسب بودن بروزرسانی خدمات و اطلاعات موجود در وب سایت, نوآوری در خدمات ارائه شده بود, پرداخته و سپس بر مبنای آن مدلی بومی جهت استفاده بانک های داخلی برای ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی, ارائه شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    اخوان خرازیان، مریم، و احمدی طاهری، مریم. (1395). ارزیابی راهبردی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک در کشور. مطالعات مدیریت راهبردی، 7(27 )، 179-205. SID. https://sid.ir/paper/181659/fa

    Vancouver: کپی

    اخوان خرازیان مریم، احمدی طاهری مریم. ارزیابی راهبردی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک در کشور. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1395؛7(27 ):179-205. Available from: https://sid.ir/paper/181659/fa

    IEEE: کپی

    مریم اخوان خرازیان، و مریم احمدی طاهری، “ارزیابی راهبردی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک در کشور،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 7، no. 27 ، pp. 179–205، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181659/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button