APA:
کپیاخوان خرازیان، مریم، و احمدی طاهری، مریم. (1395). ارزیابی راهبردی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک در کشور. مطالعات مدیریت راهبردی، 7(27 )، 179-205. SID. https://sid.ir/paper/181659/fa
Vancouver:
کپیاخوان خرازیان مریم، احمدی طاهری مریم. ارزیابی راهبردی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک در کشور. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1395؛7(27 ):179-205. Available from: https://sid.ir/paper/181659/fa
IEEE:
کپیمریم اخوان خرازیان، و مریم احمدی طاهری، “ارزیابی راهبردی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک در کشور،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 7، no. 27 ، pp. 179–205، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181659/fa