APA:
کپیدانیالی ده حوض، محمود، مردانی، ایوب، انصاری، منوچهر، و رحمانی یوشانلویی، حسین. (1390). مطالعه موردی رابطه مولفه مشتری مداری مدیریت کیفیت فراگیر با تعهد سازمانی می یر آلن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه. مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، 5(18)، 53-76. SID. https://sid.ir/paper/181937/fa
Vancouver:
کپیدانیالی ده حوض محمود، مردانی ایوب، انصاری منوچهر، رحمانی یوشانلویی حسین. مطالعه موردی رابطه مولفه مشتری مداری مدیریت کیفیت فراگیر با تعهد سازمانی می یر آلن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه. مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)[Internet]. 1390؛5(18):53-76. Available from: https://sid.ir/paper/181937/fa
IEEE:
کپیمحمود دانیالی ده حوض، ایوب مردانی، منوچهر انصاری، و حسین رحمانی یوشانلویی، “مطالعه موردی رابطه مولفه مشتری مداری مدیریت کیفیت فراگیر با تعهد سازمانی می یر آلن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه،” مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، vol. 5، no. 18، pp. 53–76، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181937/fa