APA:
کپیتقی زاده، هوشنگ. (1394). ارزیابی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتریان بر اساس سیستم استنتاج فازی (مطالعه موردی). مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، 9(34)، 139-160. SID. https://sid.ir/paper/181946/fa
Vancouver:
کپیتقی زاده هوشنگ. ارزیابی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتریان بر اساس سیستم استنتاج فازی (مطالعه موردی). مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)[Internet]. 1394؛9(34):139-160. Available from: https://sid.ir/paper/181946/fa
IEEE:
کپیهوشنگ تقی زاده، “ارزیابی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتریان بر اساس سیستم استنتاج فازی (مطالعه موردی)،” مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، vol. 9، no. 34، pp. 139–160، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181946/fa