APA:
کپیشیرمحمدی، یزدان، آبیاران، پریسا، هاشمی باغی، زینب، و طالقانی، غلامرضا. (1399). اثر پرستیژ, تمایز, تجربه, منافع اجتماعی برند بر بهره وری برند به واسطه جذابیت برند و شناسایی برند مشتری (مورد مطالعه چرم تبریز). مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، 14(52 )، 117-142. SID. https://sid.ir/paper/181952/fa
Vancouver:
کپیشیرمحمدی یزدان، آبیاران پریسا، هاشمی باغی زینب، طالقانی غلامرضا. اثر پرستیژ, تمایز, تجربه, منافع اجتماعی برند بر بهره وری برند به واسطه جذابیت برند و شناسایی برند مشتری (مورد مطالعه چرم تبریز). مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)[Internet]. 1399؛14(52 ):117-142. Available from: https://sid.ir/paper/181952/fa
IEEE:
کپییزدان شیرمحمدی، پریسا آبیاران، زینب هاشمی باغی، و غلامرضا طالقانی، “اثر پرستیژ, تمایز, تجربه, منافع اجتماعی برند بر بهره وری برند به واسطه جذابیت برند و شناسایی برند مشتری (مورد مطالعه چرم تبریز)،” مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، vol. 14، no. 52 ، pp. 117–142، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181952/fa