APA:
کپیبصیرت، مهدی، ایمانی، صاحب، زرانژاد، منصور، و دهقان نجم آبادی، عامر. (1394). بررسی تاثیر میانجی گرایش کارآفرینانه بر رابطه بین بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی (مورد مطالعه: ادارات ستادی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری). مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، 8(32)، 147-169. SID. https://sid.ir/paper/182061/fa
Vancouver:
کپیبصیرت مهدی، ایمانی صاحب، زرانژاد منصور، دهقان نجم آبادی عامر. بررسی تاثیر میانجی گرایش کارآفرینانه بر رابطه بین بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی (مورد مطالعه: ادارات ستادی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری). مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)[Internet]. 1394؛8(32):147-169. Available from: https://sid.ir/paper/182061/fa
IEEE:
کپیمهدی بصیرت، صاحب ایمانی، منصور زرانژاد، و عامر دهقان نجم آبادی، “بررسی تاثیر میانجی گرایش کارآفرینانه بر رابطه بین بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی (مورد مطالعه: ادارات ستادی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری)،” مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، vol. 8، no. 32، pp. 147–169، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/182061/fa