مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

781
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,003
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثر بازاریابی داخلی و کارآفرینی سازمانی بر عملکرد(بهره وری، مالی و توسعه کارکنان) بانک تجارت

صفحات

 صفحه شروع 69 | صفحه پایان 91

چکیده

 هدف پژوهش حاضر مشخص کردن اثر بازاریابی داخلی بر عملکرد(بهره وری, مالی و توسعه کارکنان) بانک تجارت با نقش میانجی کارآفرینی سازمانی بوده است. این پژوهش از نوع همبستگی است و برای گردآوری داده ها از پرسش نامه طیف پنج گزینه ای لیکرت استفاده شده است. جامعه آماری پژوهش, رؤسا و معاونان شعب بانک تجارت استان اردبیل را شامل می شود. جامعه آماری این پژوهش شامل 95 نفر بود که از این تعداد نمونه 76 نفری به روش نمونه گیری خوشه ای انتخاب شده و داده ها از طریق پرسش نامه و مطالعات کتابخانه ای گردآوری شده است. هم چنین جهت آزمون فرضیات تحقیق, مدل معادلات ساختاری و به ویژه تکنیک تحلیل مسیر به کار گرفته شده و به این منظور از نرم افزارهای آماری اس پی اس اس 17 و اسمارت پی ال اس استفاده شده است. یافته های پژوهش پس از تحلیل مسیر نشان داد که بین بازاریابی داخلی و کارآفرینی سازمانی و عملکرد بانک تجارت رابطه معناداری داشتند و همچنین بین کارآفرینی سازمانی بر عملکرد بانک تجارت نیز رابطه معناداری وجود دارد. نتیجه حاصل حاکی از این است که در دنیای سریع و رقابتی امروز بین بانک ها, انگیزش کارکنان و بالا بردن رفتارهای مثبت و پذیرش نیازهای خود, قبل از سازمان, به یک چالش بزرگ تبدیل شده است. از طرف دیگر بانک تجارت برای ایجاد تصویر متمایز در بین مشتریان می بایست به مقوله بازاریابی داخلی و کارآفرینی سازمانی توجه فراوان داشته باشند؛ زیرا که عملکرد مؤثر منجر به ایجاد تمایز بانک تجارت در نزد مشتریان می گردد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    طهماسبی آقبلاغی، داریوش، آقازاده، هاشم، و سلیمان زاده، امید. (1398). اثر بازاریابی داخلی و کارآفرینی سازمانی بر عملکرد(بهره وری, مالی و توسعه کارکنان) بانک تجارت. مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، 13(49 )، 69-91. SID. https://sid.ir/paper/182116/fa

    Vancouver: کپی

    طهماسبی آقبلاغی داریوش، آقازاده هاشم، سلیمان زاده امید. اثر بازاریابی داخلی و کارآفرینی سازمانی بر عملکرد(بهره وری, مالی و توسعه کارکنان) بانک تجارت. مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)[Internet]. 1398؛13(49 ):69-91. Available from: https://sid.ir/paper/182116/fa

    IEEE: کپی

    داریوش طهماسبی آقبلاغی، هاشم آقازاده، و امید سلیمان زاده، “اثر بازاریابی داخلی و کارآفرینی سازمانی بر عملکرد(بهره وری, مالی و توسعه کارکنان) بانک تجارت،” مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، vol. 13، no. 49 ، pp. 69–91، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/182116/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button