APA:
کپیهاشمی، سیدمحمود، و محمدی علویجه، داوود. (1398). بررسی تأثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید با نقش میانجی تصویر شرکت با رویکرد ارتقای بهره وری (مطالعه موردی: مشتریان شرکت شاتل ). مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، 13(49 )، 145-167. SID. https://sid.ir/paper/182118/fa
Vancouver:
کپیهاشمی سیدمحمود، محمدی علویجه داوود. بررسی تأثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید با نقش میانجی تصویر شرکت با رویکرد ارتقای بهره وری (مطالعه موردی: مشتریان شرکت شاتل ). مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)[Internet]. 1398؛13(49 ):145-167. Available from: https://sid.ir/paper/182118/fa
IEEE:
کپیسیدمحمود هاشمی، و داوود محمدی علویجه، “بررسی تأثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید با نقش میانجی تصویر شرکت با رویکرد ارتقای بهره وری (مطالعه موردی: مشتریان شرکت شاتل )،” مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، vol. 13، no. 49 ، pp. 145–167، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/182118/fa