APA:
کپیبیانی، علی اصغر، و ایری، بهرام. (1394). اثربخشی فعالیت های منظم جسمانی بر فرسودگی تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه مدارس شبانه روزی. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 8(31)، 49-62. SID. https://sid.ir/paper/183332/fa
Vancouver:
کپیبیانی علی اصغر، ایری بهرام. اثربخشی فعالیت های منظم جسمانی بر فرسودگی تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه مدارس شبانه روزی. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)[Internet]. 1394؛8(31):49-62. Available from: https://sid.ir/paper/183332/fa
IEEE:
کپیعلی اصغر بیانی، و بهرام ایری، “اثربخشی فعالیت های منظم جسمانی بر فرسودگی تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه مدارس شبانه روزی،” آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، vol. 8، no. 31، pp. 49–62، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/183332/fa