APA:
کپیحمیدی، فریده، و فیاض بخش، مرضیه. (1395). اثربخشی آموزش حافظه فعال بر بهبود مهارت خواندن دانش آموزان نارساخوان. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 9(35 )، 13-35. SID. https://sid.ir/paper/183343/fa
Vancouver:
کپیحمیدی فریده، فیاض بخش مرضیه. اثربخشی آموزش حافظه فعال بر بهبود مهارت خواندن دانش آموزان نارساخوان. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)[Internet]. 1395؛9(35 ):13-35. Available from: https://sid.ir/paper/183343/fa
IEEE:
کپیفریده حمیدی، و مرضیه فیاض بخش، “اثربخشی آموزش حافظه فعال بر بهبود مهارت خواندن دانش آموزان نارساخوان،” آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، vol. 9، no. 35 ، pp. 13–35، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/183343/fa