APA:
کپیعظیمی، محمد، پیری، موسی، و زوار، تقی. (1393). رابطه فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 7(27)، 87-102. SID. https://sid.ir/paper/183351/fa
Vancouver:
کپیعظیمی محمد، پیری موسی، زوار تقی. رابطه فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)[Internet]. 1393؛7(27):87-102. Available from: https://sid.ir/paper/183351/fa
IEEE:
کپیمحمد عظیمی، موسی پیری، و تقی زوار، “رابطه فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه،” آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، vol. 7، no. 27، pp. 87–102، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/183351/fa