APA:
کپیهمتی، فاطمه، ستوده نما، الهه، سلیمانی، حسن، و مرشدیان، محبوبه. (1396). تاثیر آموزش خودنظم بخشی خواندن و درک مطلب به زبان آموزان سطوح پیشرفته و متوسط بر نگرش آنان به خواندن در انگلیسی به عنوان زبان خارجی: اجرای یک مدل یادگیری خودنظم یافته. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 10(39 )، 109-134. SID. https://sid.ir/paper/183376/fa
Vancouver:
کپیهمتی فاطمه، ستوده نما الهه، سلیمانی حسن، مرشدیان محبوبه. تاثیر آموزش خودنظم بخشی خواندن و درک مطلب به زبان آموزان سطوح پیشرفته و متوسط بر نگرش آنان به خواندن در انگلیسی به عنوان زبان خارجی: اجرای یک مدل یادگیری خودنظم یافته. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)[Internet]. 1396؛10(39 ):109-134. Available from: https://sid.ir/paper/183376/fa
IEEE:
کپیفاطمه همتی، الهه ستوده نما، حسن سلیمانی، و محبوبه مرشدیان، “تاثیر آموزش خودنظم بخشی خواندن و درک مطلب به زبان آموزان سطوح پیشرفته و متوسط بر نگرش آنان به خواندن در انگلیسی به عنوان زبان خارجی: اجرای یک مدل یادگیری خودنظم یافته،” آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، vol. 10، no. 39 ، pp. 109–134، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/183376/fa