APA:
کپیبدری گرگری، رحیم، رضایی، اکبر، و جدی گرگری، جواد. (1390). مقایسه تاثیر روش تدریس مبتنی بر تفکر فعال (روش مشارکتی) و روش تدریس سنتی در یادگیری درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان پسر. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 4(16)، 107-120. SID. https://sid.ir/paper/183394/fa
Vancouver:
کپیبدری گرگری رحیم، رضایی اکبر، جدی گرگری جواد. مقایسه تاثیر روش تدریس مبتنی بر تفکر فعال (روش مشارکتی) و روش تدریس سنتی در یادگیری درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان پسر. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)[Internet]. 1390؛4(16):107-120. Available from: https://sid.ir/paper/183394/fa
IEEE:
کپیرحیم بدری گرگری، اکبر رضایی، و جواد جدی گرگری، “مقایسه تاثیر روش تدریس مبتنی بر تفکر فعال (روش مشارکتی) و روش تدریس سنتی در یادگیری درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان پسر،” آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، vol. 4، no. 16، pp. 107–120، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/183394/fa