APA:
کپیعبدی، علی، و رستمی، مریم. (1396). اثربخشی روش آموزش مبتنی بر اثرات بارشناختی بر پیشرفت درسی, بارشناختی ادراک شده و انگیزش دانش آموزان به یادگیری درس علوم تجربی. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 10(40 )، 43-67. SID. https://sid.ir/paper/183454/fa
Vancouver:
کپیعبدی علی، رستمی مریم. اثربخشی روش آموزش مبتنی بر اثرات بارشناختی بر پیشرفت درسی, بارشناختی ادراک شده و انگیزش دانش آموزان به یادگیری درس علوم تجربی. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)[Internet]. 1396؛10(40 ):43-67. Available from: https://sid.ir/paper/183454/fa
IEEE:
کپیعلی عبدی، و مریم رستمی، “اثربخشی روش آموزش مبتنی بر اثرات بارشناختی بر پیشرفت درسی, بارشناختی ادراک شده و انگیزش دانش آموزان به یادگیری درس علوم تجربی،” آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، vol. 10، no. 40 ، pp. 43–67، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/183454/fa