APA:
کپیسلیمانی، بهاره، و رکابدار، قاسم. (1392). بررسی ارتباط بین رویکردهای مطالعاتی و پیشرفت تحصیلی ریاضی با نقش واسطه ای اضطراب ریاضی. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 6(21)، 63-77. SID. https://sid.ir/paper/183496/fa
Vancouver:
کپیسلیمانی بهاره، رکابدار قاسم. بررسی ارتباط بین رویکردهای مطالعاتی و پیشرفت تحصیلی ریاضی با نقش واسطه ای اضطراب ریاضی. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)[Internet]. 1392؛6(21):63-77. Available from: https://sid.ir/paper/183496/fa
IEEE:
کپیبهاره سلیمانی، و قاسم رکابدار، “بررسی ارتباط بین رویکردهای مطالعاتی و پیشرفت تحصیلی ریاضی با نقش واسطه ای اضطراب ریاضی،” آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، vol. 6، no. 21، pp. 63–77، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/183496/fa