APA:
کپیحسنی، مژگان، نادی، محمدعلی، و سجادیان، ایلناز. (1398). اثر بخشی آموزش مداخله شناختی-هیجانی-اجتماعی حافظه فعال بر بهبود تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان دختر پایه پنجم دبستان های تهران. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 12(47 )، 39-66. SID. https://sid.ir/paper/183615/fa
Vancouver:
کپیحسنی مژگان، نادی محمدعلی، سجادیان ایلناز. اثر بخشی آموزش مداخله شناختی-هیجانی-اجتماعی حافظه فعال بر بهبود تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان دختر پایه پنجم دبستان های تهران. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)[Internet]. 1398؛12(47 ):39-66. Available from: https://sid.ir/paper/183615/fa
IEEE:
کپیمژگان حسنی، محمدعلی نادی، و ایلناز سجادیان، “اثر بخشی آموزش مداخله شناختی-هیجانی-اجتماعی حافظه فعال بر بهبود تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان دختر پایه پنجم دبستان های تهران،” آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، vol. 12، no. 47 ، pp. 39–66، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/183615/fa