APA:
کپیسوادپور، نسرین، و رضایی، اکبر. (1393). بررسی اثربخشی آموزش به کمک نقشه مفهومی معلم ساخته و نقشه های مفهومی با تلفیق چند رسانه ای در درس حرفه و فن بر عملکرد یادگیری و انگیزش دانش آموزان دختر پایه سوم راهنمایی شهر زنجان. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 7(25)، 43-58. SID. https://sid.ir/paper/183636/fa
Vancouver:
کپیسوادپور نسرین، رضایی اکبر. بررسی اثربخشی آموزش به کمک نقشه مفهومی معلم ساخته و نقشه های مفهومی با تلفیق چند رسانه ای در درس حرفه و فن بر عملکرد یادگیری و انگیزش دانش آموزان دختر پایه سوم راهنمایی شهر زنجان. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)[Internet]. 1393؛7(25):43-58. Available from: https://sid.ir/paper/183636/fa
IEEE:
کپینسرین سوادپور، و اکبر رضایی، “بررسی اثربخشی آموزش به کمک نقشه مفهومی معلم ساخته و نقشه های مفهومی با تلفیق چند رسانه ای در درس حرفه و فن بر عملکرد یادگیری و انگیزش دانش آموزان دختر پایه سوم راهنمایی شهر زنجان،” آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، vol. 7، no. 25، pp. 43–58، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/183636/fa