APA:
کپیافشاری، علی، صادقی، ناهید، و هناره، رضا. (1395). تاثیر بازخورد به زبان بومی و رسمی بر پیشبرد خواندن و نوشتن دانش آموزان دوزبانه. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 9(34)، 111-126. SID. https://sid.ir/paper/183646/fa
Vancouver:
کپیافشاری علی، صادقی ناهید، هناره رضا. تاثیر بازخورد به زبان بومی و رسمی بر پیشبرد خواندن و نوشتن دانش آموزان دوزبانه. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)[Internet]. 1395؛9(34):111-126. Available from: https://sid.ir/paper/183646/fa
IEEE:
کپیعلی افشاری، ناهید صادقی، و رضا هناره، “تاثیر بازخورد به زبان بومی و رسمی بر پیشبرد خواندن و نوشتن دانش آموزان دوزبانه،” آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، vol. 9، no. 34، pp. 111–126، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/183646/fa