APA:
کپیویس کرمی، حسنعلی، قدم پور، عزت اله، و متقی نیا، محمدرضا. (1395). الگوی ساختاری رابطه جو مدرسه و خودکارآمدی جمعی با خودکارآمدی شخصی معلمان مدارس ابتدایی. دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)، 23(1 (پیاپی 15))، 95-114. SID. https://sid.ir/paper/186551/fa
Vancouver:
کپیویس کرمی حسنعلی، قدم پور عزت اله، متقی نیا محمدرضا. الگوی ساختاری رابطه جو مدرسه و خودکارآمدی جمعی با خودکارآمدی شخصی معلمان مدارس ابتدایی. دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)[Internet]. 1395؛23(1 (پیاپی 15)):95-114. Available from: https://sid.ir/paper/186551/fa
IEEE:
کپیحسنعلی ویس کرمی، عزت اله قدم پور، و محمدرضا متقی نیا، “الگوی ساختاری رابطه جو مدرسه و خودکارآمدی جمعی با خودکارآمدی شخصی معلمان مدارس ابتدایی،” دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)، vol. 23، no. 1 (پیاپی 15)، pp. 95–114، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/186551/fa