APA:
کپیآهی، قاسم، منصوری، احمد، درتاج، فریبرز، دلاور، علی، و ابراهیمی قوام، صغری. (1395). مدل یابی رابطه بین درگیری تحصیلی والدین و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی با توجه به نقش میانجی انگیزش و درگیری تحصیلی دانش آموز. دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)، 23(2 (پیاپی 16))، 69-90. SID. https://sid.ir/paper/186565/fa
Vancouver:
کپیآهی قاسم، منصوری احمد، درتاج فریبرز، دلاور علی، ابراهیمی قوام صغری. مدل یابی رابطه بین درگیری تحصیلی والدین و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی با توجه به نقش میانجی انگیزش و درگیری تحصیلی دانش آموز. دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)[Internet]. 1395؛23(2 (پیاپی 16)):69-90. Available from: https://sid.ir/paper/186565/fa
IEEE:
کپیقاسم آهی، احمد منصوری، فریبرز درتاج، علی دلاور، و صغری ابراهیمی قوام، “مدل یابی رابطه بین درگیری تحصیلی والدین و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی با توجه به نقش میانجی انگیزش و درگیری تحصیلی دانش آموز،” دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)، vol. 23، no. 2 (پیاپی 16)، pp. 69–90، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/186565/fa