APA:
کپیقدم پور، عزت اله، عباسی، محمد، یوسف وند، مهدی، حسنوند، بنفشه، و حسینی، حسین. (1397). اثربخشی بازخوردهای اصلاحی (کتبی و کلامی) معلمان در ارزشیابی های تکوینی بر میزان تاب آوری تحصیلی و معنای تحصیل دانش آموزان. دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)، 25(2 (پیاپی 20) )، 21-38. SID. https://sid.ir/paper/186588/fa
Vancouver:
کپیقدم پور عزت اله، عباسی محمد، یوسف وند مهدی، حسنوند بنفشه، حسینی حسین. اثربخشی بازخوردهای اصلاحی (کتبی و کلامی) معلمان در ارزشیابی های تکوینی بر میزان تاب آوری تحصیلی و معنای تحصیل دانش آموزان. دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)[Internet]. 1397؛25(2 (پیاپی 20) ):21-38. Available from: https://sid.ir/paper/186588/fa
IEEE:
کپیعزت اله قدم پور، محمد عباسی، مهدی یوسف وند، بنفشه حسنوند، و حسین حسینی، “اثربخشی بازخوردهای اصلاحی (کتبی و کلامی) معلمان در ارزشیابی های تکوینی بر میزان تاب آوری تحصیلی و معنای تحصیل دانش آموزان،” دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)، vol. 25، no. 2 (پیاپی 20) ، pp. 21–38، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/186588/fa