APA:
کپیسلیمانی، زهرا، غفاری، مجید، و باعزت، فرشته. (1398). اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر خود-پنداره تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص. دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)، 26(2 (پیاپی 22) )، 219-242. SID. https://sid.ir/paper/186597/fa
Vancouver:
کپیسلیمانی زهرا، غفاری مجید، باعزت فرشته. اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر خود-پنداره تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص. دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)[Internet]. 1398؛26(2 (پیاپی 22) ):219-242. Available from: https://sid.ir/paper/186597/fa
IEEE:
کپیزهرا سلیمانی، مجید غفاری، و فرشته باعزت، “اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر خود-پنداره تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص،” دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)، vol. 26، no. 2 (پیاپی 22) ، pp. 219–242، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/186597/fa