APA:
کپیمحمدی، فرهاد، کرمی، جهانگیر، و هاشمی، تورج. (1390). تاثیر روش آموزش چندحسی فرنالد و تمرین و تکرار در بهبود اختلال ویژه یادگیری خواندن دانش آموزان ابتدایی. دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)، 18(1)، 169-190. SID. https://sid.ir/paper/186625/fa
Vancouver:
کپیمحمدی فرهاد، کرمی جهانگیر، هاشمی تورج. تاثیر روش آموزش چندحسی فرنالد و تمرین و تکرار در بهبود اختلال ویژه یادگیری خواندن دانش آموزان ابتدایی. دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)[Internet]. 1390؛18(1):169-190. Available from: https://sid.ir/paper/186625/fa
IEEE:
کپیفرهاد محمدی، جهانگیر کرمی، و تورج هاشمی، “تاثیر روش آموزش چندحسی فرنالد و تمرین و تکرار در بهبود اختلال ویژه یادگیری خواندن دانش آموزان ابتدایی،” دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)، vol. 18، no. 1، pp. 169–190، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/186625/fa