APA:
کپیکیانیان، الهه، و منافی اناری، سالار. (1398). تحلیل کیفیت خدمات ترجمه با رویکرد مشتری مداری در دارالترجمه های ایران. مطالعات زبان و ترجمه (دانشکده ادبیات و علوم انسانی مشهد)، 52(2)، 1-33. SID. https://sid.ir/paper/187541/fa
Vancouver:
کپیکیانیان الهه، منافی اناری سالار. تحلیل کیفیت خدمات ترجمه با رویکرد مشتری مداری در دارالترجمه های ایران. مطالعات زبان و ترجمه (دانشکده ادبیات و علوم انسانی مشهد)[Internet]. 1398؛52(2):1-33. Available from: https://sid.ir/paper/187541/fa
IEEE:
کپیالهه کیانیان، و سالار منافی اناری، “تحلیل کیفیت خدمات ترجمه با رویکرد مشتری مداری در دارالترجمه های ایران،” مطالعات زبان و ترجمه (دانشکده ادبیات و علوم انسانی مشهد)، vol. 52، no. 2، pp. 1–33، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/187541/fa