مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

536
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

581
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تحلیل کیفیت خدمات ترجمه با رویکرد مشتری مداری در دارالترجمه های ایران

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 33

چکیده

 اصلی ترین هدف پژوهش پیش رو, استفاده از تحلیل آماری توصیفی جهت بررسی کیفیت خدمات ترجمه با رویکرد مشتری مداری در دارالترجمه های ایران است. علاوه بر این, دغدغه ی اصلی این مطالعه حل معضل خستگی و ابهامات تصمیم گیرندگان در حوزه ی ارزیابی کیفی خدمات ترجمه با استفاده از روش های مختلف مشتری مداری است. این تحقیق با همکاری 60 نفر از خبرگان علمی و با ترکیب دو روش نمونه گیری غیراحتمالی هدفمند و گلوله ی برفی انجام شده است. در این راستا, مجموعه ای از داده های به دست آمده از ابزار اندازه گیری و تحلیل عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات ترجمه در ایران با رویکرد مشتری مداری در دارالترجمه های کشور, در بهمن ماه سال 1396 تدوین گردید. با توجه به نظرات حرفه ای کارشناسان در زمینه ی بررسی کیفیت خدمات ترجمه در ایران در طیف هفتتایی مقیاس لیکرت, به عنوان مهم ترین عامل مؤثر بر تحلیل کیفیت خدمات ترجمه در ایران با رویکرد مشتری مداری در دارالترجمه های کشور تعیین شد. سپس با مقایسه ی وضعیت عملکرد کنونی عوامل منتخب با توجه به اهمیت این عوامل تحلیل های مربوطه صورت گرفت. در نهایت, تحلیل های این پژوهش نشان داد که عملکرد کنونی فاکتورها در مؤسسات ارائه دهندة خدمات ترجمه در قیاس با میانگین عوامل مهم, بسیار ضعیف بوده و به نظر می رسد مدیران باید در خصوص این عوامل اقدامات لازم را به عمل بیاورند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کیانیان، الهه، و منافی اناری، سالار. (1398). تحلیل کیفیت خدمات ترجمه با رویکرد مشتری مداری در دارالترجمه های ایران. مطالعات زبان و ترجمه (دانشکده ادبیات و علوم انسانی مشهد)، 52(2)، 1-33. SID. https://sid.ir/paper/187541/fa

    Vancouver: کپی

    کیانیان الهه، منافی اناری سالار. تحلیل کیفیت خدمات ترجمه با رویکرد مشتری مداری در دارالترجمه های ایران. مطالعات زبان و ترجمه (دانشکده ادبیات و علوم انسانی مشهد)[Internet]. 1398؛52(2):1-33. Available from: https://sid.ir/paper/187541/fa

    IEEE: کپی

    الهه کیانیان، و سالار منافی اناری، “تحلیل کیفیت خدمات ترجمه با رویکرد مشتری مداری در دارالترجمه های ایران،” مطالعات زبان و ترجمه (دانشکده ادبیات و علوم انسانی مشهد)، vol. 52، no. 2، pp. 1–33، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/187541/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا