APA:
کپیجلیلی، فرخ رو، عارفی، مژگان، قمرانی، امیر، و منشئی، غلامرضا. (1398). اثربخشی آموزش خودتعیین گری بر انگیزش و شیفتگی تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بیرجند. مطالعات روانشناسی تربیتی، 16(34 )، 27-58. SID. https://sid.ir/paper/188603/fa
Vancouver:
کپیجلیلی فرخ رو، عارفی مژگان، قمرانی امیر، منشئی غلامرضا. اثربخشی آموزش خودتعیین گری بر انگیزش و شیفتگی تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بیرجند. مطالعات روانشناسی تربیتی[Internet]. 1398؛16(34 ):27-58. Available from: https://sid.ir/paper/188603/fa
IEEE:
کپیفرخ رو جلیلی، مژگان عارفی، امیر قمرانی، و غلامرضا منشئی، “اثربخشی آموزش خودتعیین گری بر انگیزش و شیفتگی تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بیرجند،” مطالعات روانشناسی تربیتی، vol. 16، no. 34 ، pp. 27–58، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/188603/fa