APA:
کپیعباسی، حمیدرضا، مهدی نژاد، ولی، و شیرازی، محمود. (1398). اثربخشی روش یاددهی-یادگیری مشارکتی (جیگ ساو) بر عملکرد تحصیلی دانشجویان رشته علوم تربیتی ورودی سال 1395 پردیس شهید مطهری دانشگاه فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان. مطالعات روانشناسی تربیتی، 16(33 )، 97-116. SID. https://sid.ir/paper/188668/fa
Vancouver:
کپیعباسی حمیدرضا، مهدی نژاد ولی، شیرازی محمود. اثربخشی روش یاددهی-یادگیری مشارکتی (جیگ ساو) بر عملکرد تحصیلی دانشجویان رشته علوم تربیتی ورودی سال 1395 پردیس شهید مطهری دانشگاه فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان. مطالعات روانشناسی تربیتی[Internet]. 1398؛16(33 ):97-116. Available from: https://sid.ir/paper/188668/fa
IEEE:
کپیحمیدرضا عباسی، ولی مهدی نژاد، و محمود شیرازی، “اثربخشی روش یاددهی-یادگیری مشارکتی (جیگ ساو) بر عملکرد تحصیلی دانشجویان رشته علوم تربیتی ورودی سال 1395 پردیس شهید مطهری دانشگاه فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان،” مطالعات روانشناسی تربیتی، vol. 16، no. 33 ، pp. 97–116، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/188668/fa