مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,512
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,496
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش زنان در بازاریابی کارآفرینانه

صفحات

 صفحه شروع 81 | صفحه پایان 92

چکیده

 در جامعه امروز, زنان نقش مهم و در حال گسترشی در زمینه کسب و کار دارند. در سالهای اخیر, سهم زنان در کسب و کارهای خصوصی به اندازه کارهای دولتی روند رو به رشدی را طی کرده است. توجه به استعداد و نقش زنان در توسعه کشورها ضرورت دارد. بسیاری از دولت ها در بحران های اقتصادی توانسته اند با اتخاذ تدابیر و سیاستهایی و یا بهره مندی از نیروی کار زنان بر بحران های جامعه خود فایق آیند و در مسیر توسعه موفق شوند. در حال حاضر, زنان در کشور ما, به عنوان نیمی از جامعه نه تنها دیگر خانه نشین نیستند بلکه متقاضیان مهارت دیده و دارای تحصیلات عالیه ای هستند که از این نظر از مردان برتری یافته اند, با توجه به محدودیتهای سرمایه گذاری از سوی دولت, بازاریابی کارآفرینی یکی از مهمترین راه حلهای معضل بیکاری زنان محسوب خواهد بود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    زرین جوی الوار، سهیلا، و عباسپور، احسان. (1391). نقش زنان در بازاریابی کارآفرینانه. زن و فرهنگ، 3(12)، 81-92. SID. https://sid.ir/paper/189719/fa

    Vancouver: کپی

    زرین جوی الوار سهیلا، عباسپور احسان. نقش زنان در بازاریابی کارآفرینانه. زن و فرهنگ[Internet]. 1391؛3(12):81-92. Available from: https://sid.ir/paper/189719/fa

    IEEE: کپی

    سهیلا زرین جوی الوار، و احسان عباسپور، “نقش زنان در بازاریابی کارآفرینانه،” زن و فرهنگ، vol. 3، no. 12، pp. 81–92، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/189719/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا