APA:
کپیحکمت، مسعود، میردامادی، سیدمهدی، فرج اله حسینی، سیدجمال، ثمری، داوود، و ابراهیم پور، محسن. (1396). بررسی عوامل اثرگذار بر نوآوری بازاریابی خوشه کسب وکار خرما در استان خوزستان. پژوهش های ترویج و آموزش کشاورزی، 10(2 (پیاپی 38) )، 1-9. SID. https://sid.ir/paper/189861/fa
Vancouver:
کپیحکمت مسعود، میردامادی سیدمهدی، فرج اله حسینی سیدجمال، ثمری داوود، ابراهیم پور محسن. بررسی عوامل اثرگذار بر نوآوری بازاریابی خوشه کسب وکار خرما در استان خوزستان. پژوهش های ترویج و آموزش کشاورزی[Internet]. 1396؛10(2 (پیاپی 38) ):1-9. Available from: https://sid.ir/paper/189861/fa
IEEE:
کپیمسعود حکمت، سیدمهدی میردامادی، سیدجمال فرج اله حسینی، داوود ثمری، و محسن ابراهیم پور، “بررسی عوامل اثرگذار بر نوآوری بازاریابی خوشه کسب وکار خرما در استان خوزستان،” پژوهش های ترویج و آموزش کشاورزی، vol. 10، no. 2 (پیاپی 38) ، pp. 1–9، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/189861/fa