مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,052
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

557
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نگرش دانشجویان مرکز آموزش علمی- کاربردی جهاد کشاورزی زنجان نسبت به به کارگیری یادگیری اینترنتی

صفحات

 صفحه شروع 73 | صفحه پایان 94

چکیده

 هدف کلی از انجام این تحقیق بررسی نگرش دانشجویان مرکز علمی- کاربردی جهاد کشاورزی زنجان نسبت به به کارگیری یادگیری اینترنتی بود. این تحقیق از نوع تحقیقات کاربردی, توصیفی, و همبستگی است که به روش میدانی انجام شد. جامعه آماری مورد نظر شامل دانشجویان مرکز آموزش علمی- کاربردی جهاد کشاورزی زنجان بودند (N=320) که از این تعداد 175 نفر با استفاده از جدول کرجسی و مورگان به روش نمونه گیری طبقه ای- تناسبی به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند و در نهایت 152پرسشنامه با نرخ حدود 87 درصد برگشت داده شد که مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های توصیفی نشان می دهد که دانشجویان نگرش مثبتی نسبت به به کارگیری یادگیری اینترنتی دارند. میانگین تعداد ساعات استفاده از اینترنت توسط دانشجویان در هفته بیش از 5 ساعت به دست آمد. نتیجه آزمون من وایت نی, اختلاف معنی داری را بین نگرش دانشجویانی که کامپیوتر شخصی دارند و آنهایی که کامپیوتر شخصی ندارند در سطح 5 درصد نشان می دهد. بر اساس نتایج آزمون کروسکال والیس, اختلاف معنی داری بین متغیرهای رشته تحصیلی و مکان دسترسی دانشجویان به اینترنت و متغیر نگرش آنها وجود نداشت. ضریب همبستگی اسپیرمن, همبستگی مثبت و معنی داری را بین اینترنت, به عنوان منبع آموزشی و نگرش دانشجویان در سطح 5 درصد نشان داد. همچنین همبستگی مثبت و معنی داری بین اینترنت, به عنوان منبع پژوهشی و ارتباطی با نگرش دانشجویان در سطح 1 درصد مشاهده گردید.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

نعیمی، امیر، پزشکی راد، غلامرضا، و صدیقی، حسن. (1388). نگرش دانشجویان مرکز آموزش علمی- کاربردی جهاد کشاورزی زنجان نسبت به به کارگیری یادگیری اینترنتی. پژوهش های ترویج و آموزش کشاورزی، 2(3)، 73-94. SID. https://sid.ir/paper/189984/fa

Vancouver: کپی

نعیمی امیر، پزشکی راد غلامرضا، صدیقی حسن. نگرش دانشجویان مرکز آموزش علمی- کاربردی جهاد کشاورزی زنجان نسبت به به کارگیری یادگیری اینترنتی. پژوهش های ترویج و آموزش کشاورزی[Internet]. 1388؛2(3):73-94. Available from: https://sid.ir/paper/189984/fa

IEEE: کپی

امیر نعیمی، غلامرضا پزشکی راد، و حسن صدیقی، “نگرش دانشجویان مرکز آموزش علمی- کاربردی جهاد کشاورزی زنجان نسبت به به کارگیری یادگیری اینترنتی،” پژوهش های ترویج و آموزش کشاورزی، vol. 2، no. 3، pp. 73–94، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/189984/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button