APA:
کپیزارعی، فرزاد، قادریان، خسرو، مقصودی، اسماعیل، و علی آقا، امیر. (1396). ارزیابی تاثیر اجرای روش یادگیری مبتنی بر گروه (TBL) بر یادگیری درس دیابت در دانشجویان پرستاری. مجله دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه، 15(10 (پی در پی 99) S0026)، 743-751. SID. https://sid.ir/paper/191015/fa
Vancouver:
کپیزارعی فرزاد، قادریان خسرو، مقصودی اسماعیل، علی آقا امیر. ارزیابی تاثیر اجرای روش یادگیری مبتنی بر گروه (TBL) بر یادگیری درس دیابت در دانشجویان پرستاری. مجله دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه[Internet]. 1396؛15(10 (پی در پی 99) S0026):743-751. Available from: https://sid.ir/paper/191015/fa
IEEE:
کپیفرزاد زارعی، خسرو قادریان، اسماعیل مقصودی، و امیر علی آقا، “ارزیابی تاثیر اجرای روش یادگیری مبتنی بر گروه (TBL) بر یادگیری درس دیابت در دانشجویان پرستاری،” مجله دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه، vol. 15، no. 10 (پی در پی 99) S0026، pp. 743–751، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/191015/fa