مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,880
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,471
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تبیین فرآیند رفتار مشتری مداری مدیریت اقناع رسانه ای تحلیل مسیر عوامل موثر بر مدیریت اقناع تبلیغات شبکه های اینترنتی و ماهواره ای بر خرید و مصرف مخاطبان

صفحات

 صفحه شروع 135 | صفحه پایان 192

چکیده

 هدف از این پژوهش, تبیین فرآیند رفتار مشتری مداری مدیریت اقناع رسانه ای ]تحلیل مسیر عوامل موثر (ارزش اقتصادی تبلیغات/ انگیزش پیروی از تبلیغات/ گزینش تبلیغات مهم تجاری/ گرایش به تبلیغات تجاری/ میزان اعتماد به نفس/ متغیرهای زمینه ای) بر مدیریت اقناع تبلیغات شبکه های اینترنتی و ماهواره ای بر خرید و مصرف کالاهای تبلیغاتی[ بر مبنای مدل ارتباطی متقاعدسازی رسانه ای (شامل: مبلغین یا پیام دهندگان/ منبع پیام/ کانال یا وسیله انتقال پیام/ ماهیت یا محتوای پیام/ مخاطبان یا گیرندگان و هدف پیام) (در نظریه کارل هاولند) می باشد. در واقع مکانیزم های عمده ای (نظیر: اعتبار منبع پیام/ فرآیند محتوای پیام/ ابزار عامل ارتباطی/ ویژگی گیرندگان پیام) بر روند خرید و مصرف مخاطبان در فضای تبلیغات تجاری شبکه های اینترنتی و ماهواره ای (طبق نظریه: گریث جوویت/ ویکتوریا اودانل) تاثیرگذار می باشند؛ از این رو در مدیریت اقناع رسانه ای قصد و تصمیم گیری در بین مشتریان و مصرف کنندگان بالفعل (شامل: جستجوی اطلاعات/ مقایسه گزینه ها/ انتخاب گزینه مناسب/ ...) برای خرید و مصرف آنلاین از فروشگاه های مجازی خاص نه تنها به خود مخاطبان (از جمله: میل و علاقه مخاطبان برای خرید کردن/ احتمال بازگشت مخاطبان به یک وبسایت فروش/ احتمال خرید مجدد مخاطبان از یک فروشگاه مجازی بطور مکرر/ رضایت مخاطبان نسبت به خرید آنلاین و مصرف کالاهای تبلیغ شده/ ...) بستگی دارد؛ بلکه باعث می گردد قصد و تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان بالقوه (برای خرید و مصرف آنلاین کالاهای تبلیغاتی) نیز از فرآیندی سه مرحله ای (بررسی/ ارزیابی/ اقدام) در بستر توسعه اقتصادی عبور نماید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صدفی، ذبیح اله، و محسنی تبریزی، علیرضا. (1392). تبیین فرآیند رفتار مشتری مداری مدیریت اقناع رسانه ای تحلیل مسیر عوامل موثر بر مدیریت اقناع تبلیغات شبکه های اینترنتی و ماهواره ای بر خرید و مصرف مخاطبان. مطالعات کمی در مدیریت، 4(1)، 135-192. SID. https://sid.ir/paper/192037/fa

    Vancouver: کپی

    صدفی ذبیح اله، محسنی تبریزی علیرضا. تبیین فرآیند رفتار مشتری مداری مدیریت اقناع رسانه ای تحلیل مسیر عوامل موثر بر مدیریت اقناع تبلیغات شبکه های اینترنتی و ماهواره ای بر خرید و مصرف مخاطبان. مطالعات کمی در مدیریت[Internet]. 1392؛4(1):135-192. Available from: https://sid.ir/paper/192037/fa

    IEEE: کپی

    ذبیح اله صدفی، و علیرضا محسنی تبریزی، “تبیین فرآیند رفتار مشتری مداری مدیریت اقناع رسانه ای تحلیل مسیر عوامل موثر بر مدیریت اقناع تبلیغات شبکه های اینترنتی و ماهواره ای بر خرید و مصرف مخاطبان،” مطالعات کمی در مدیریت، vol. 4، no. 1، pp. 135–192، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/192037/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button