APA:
کپیصدفی، ذبیح اله، و محسنی تبریزی، علیرضا. (1392). تبیین فرآیند رفتار مشتری مداری مدیریت اقناع رسانه ای تحلیل مسیر عوامل موثر بر مدیریت اقناع تبلیغات شبکه های اینترنتی و ماهواره ای بر خرید و مصرف مخاطبان. مطالعات کمی در مدیریت، 4(1)، 135-192. SID. https://sid.ir/paper/192037/fa
Vancouver:
کپیصدفی ذبیح اله، محسنی تبریزی علیرضا. تبیین فرآیند رفتار مشتری مداری مدیریت اقناع رسانه ای تحلیل مسیر عوامل موثر بر مدیریت اقناع تبلیغات شبکه های اینترنتی و ماهواره ای بر خرید و مصرف مخاطبان. مطالعات کمی در مدیریت[Internet]. 1392؛4(1):135-192. Available from: https://sid.ir/paper/192037/fa
IEEE:
کپیذبیح اله صدفی، و علیرضا محسنی تبریزی، “تبیین فرآیند رفتار مشتری مداری مدیریت اقناع رسانه ای تحلیل مسیر عوامل موثر بر مدیریت اقناع تبلیغات شبکه های اینترنتی و ماهواره ای بر خرید و مصرف مخاطبان،” مطالعات کمی در مدیریت، vol. 4، no. 1، pp. 135–192، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/192037/fa