مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,199
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

690
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

سنجش کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از دید کاربران با استفاده از مدل لایب کوال

صفحات

 صفحه شروع 97 | صفحه پایان 108

چکیده

 هدف: پژوهش حاضر با هدف ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از دیدگاه کاربران, با استفاده از مدل لایب کوال در سه سطح حداقل, حداکثر و واقعی انجام گرفته است.روش پژوهش: پژوهش حاضر مقطعی از نوع توصیفی تحلیلی بوده است. داده ها از طریق پرسشنامه لایب کوال جمع آوری گردید. روش نمونه گیری بصورت تصادفی و حجم نمونه از طریق جدول برآورد حجم نمونه کرجی و مورگان تعداد 224 نفر تعیین شد. جامعه آماری این پژوهش, کاربران کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی, شامل تمامی دانشجویان, در مقاطع کارشناسی, کارشناسی ارشد و دکتری می باشد.یافته ها: خواسته های کاربران حتی در سطح حداقل نیز برآورده نشده است و با سطح مطلوب و حداکثر انتظارات کاربران, تفاوت قابل ملاحظه ای وجود دارد. همچنین, بیشترین نارضایتی مربوط به بعد اثر گذاری خدمات می باشد.نتیجه گیری: بین انتظارات کاربران و خدمات ارائه شده از سوی کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تفاوت معناداری وجود دارد و کتابخانه مذکور از دید کاربران خود, عملکرد مطلوبی نداشته است.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مقدسی، حمید، و ولی زاده حقی، سعیده. (1392). سنجش کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از دید کاربران با استفاده از مدل لایب کوال. دانش شناسی (علوم کتابداری و اطلاع رسانی و فناوری اطلاعات)، 6(20)، 97-108. SID. https://sid.ir/paper/193387/fa

    Vancouver: کپی

    مقدسی حمید، ولی زاده حقی سعیده. سنجش کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از دید کاربران با استفاده از مدل لایب کوال. دانش شناسی (علوم کتابداری و اطلاع رسانی و فناوری اطلاعات)[Internet]. 1392؛6(20):97-108. Available from: https://sid.ir/paper/193387/fa

    IEEE: کپی

    حمید مقدسی، و سعیده ولی زاده حقی، “سنجش کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از دید کاربران با استفاده از مدل لایب کوال،” دانش شناسی (علوم کتابداری و اطلاع رسانی و فناوری اطلاعات)، vol. 6، no. 20، pp. 97–108، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/193387/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا