APA:
کپیرضایی دولت آبادی، حسین، خزایی پول، جواد، و شعبانی نفت چالی، جواد. (1391). بررسی تمایل به خرید الکترونیکی بر اساس بسط مدل پذیرش تکنولوژی. تحقیقات بازاریابی نوین، 2(1 (پیاپی 4))، 93-110. SID. https://sid.ir/paper/194502/fa
Vancouver:
کپیرضایی دولت آبادی حسین، خزایی پول جواد، شعبانی نفت چالی جواد. بررسی تمایل به خرید الکترونیکی بر اساس بسط مدل پذیرش تکنولوژی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1391؛2(1 (پیاپی 4)):93-110. Available from: https://sid.ir/paper/194502/fa
IEEE:
کپیحسین رضایی دولت آبادی، جواد خزایی پول، و جواد شعبانی نفت چالی، “بررسی تمایل به خرید الکترونیکی بر اساس بسط مدل پذیرش تکنولوژی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 2، no. 1 (پیاپی 4)، pp. 93–110، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194502/fa