APA:
کپیفیاضی جولندان، آرزو. (1396). بررسی عملکرد بازرگانی در شرایط ناهمگونی قدرت با توجه به نقش بازاریابی و استراتژی های پورتر. تحقیقات بازاریابی نوین، 7(2 (پیاپی 25) )، 153-165. SID. https://sid.ir/paper/194509/fa
Vancouver:
کپیفیاضی جولندان آرزو. بررسی عملکرد بازرگانی در شرایط ناهمگونی قدرت با توجه به نقش بازاریابی و استراتژی های پورتر. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1396؛7(2 (پیاپی 25) ):153-165. Available from: https://sid.ir/paper/194509/fa
IEEE:
کپیآرزو فیاضی جولندان، “بررسی عملکرد بازرگانی در شرایط ناهمگونی قدرت با توجه به نقش بازاریابی و استراتژی های پورتر،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 7، no. 2 (پیاپی 25) ، pp. 153–165، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194509/fa