APA:
کپیشفیعی، ساناز. (1396). عوامل موثر بر مشارکت الکترونیک مشتریان در جمع سپاری و ارتقای عملکرد شرکت؛ مطالعه موردی: مدیران بازاریابی شهر اصفهان. تحقیقات بازاریابی نوین، 7(2 (پیاپی 25) )، 115-133. SID. https://sid.ir/paper/194511/fa
Vancouver:
کپیشفیعی ساناز. عوامل موثر بر مشارکت الکترونیک مشتریان در جمع سپاری و ارتقای عملکرد شرکت؛ مطالعه موردی: مدیران بازاریابی شهر اصفهان. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1396؛7(2 (پیاپی 25) ):115-133. Available from: https://sid.ir/paper/194511/fa
IEEE:
کپیساناز شفیعی، “عوامل موثر بر مشارکت الکترونیک مشتریان در جمع سپاری و ارتقای عملکرد شرکت؛ مطالعه موردی: مدیران بازاریابی شهر اصفهان،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 7، no. 2 (پیاپی 25) ، pp. 115–133، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194511/fa