APA:
کپیخدایی گرگری، محمدتقی، امیری، مجتبی، و عباسی اسفنجانی، حسین. (1396). واکاوی تجربه های خرید مشتریان از مراکز خرید شهر تبریز با رویکرد پدیدارشناسی. تحقیقات بازاریابی نوین، 7(2 (پیاپی 25) )، 63-78. SID. https://sid.ir/paper/194512/fa
Vancouver:
کپیخدایی گرگری محمدتقی، امیری مجتبی، عباسی اسفنجانی حسین. واکاوی تجربه های خرید مشتریان از مراکز خرید شهر تبریز با رویکرد پدیدارشناسی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1396؛7(2 (پیاپی 25) ):63-78. Available from: https://sid.ir/paper/194512/fa
IEEE:
کپیمحمدتقی خدایی گرگری، مجتبی امیری، و حسین عباسی اسفنجانی، “واکاوی تجربه های خرید مشتریان از مراکز خرید شهر تبریز با رویکرد پدیدارشناسی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 7، no. 2 (پیاپی 25) ، pp. 63–78، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194512/fa