APA:
کپیحمیدی زاده، علی، اسفیدانی، محمدرحیم، و سیاسی، پریسا. (1395). بررسی تاثیر شخصیت مشتری بر شخصیت برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان برند اپل). تحقیقات بازاریابی نوین، 6(2 (پیاپی 21) )، 93-114. SID. https://sid.ir/paper/194516/fa
Vancouver:
کپیحمیدی زاده علی، اسفیدانی محمدرحیم، سیاسی پریسا. بررسی تاثیر شخصیت مشتری بر شخصیت برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان برند اپل). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1395؛6(2 (پیاپی 21) ):93-114. Available from: https://sid.ir/paper/194516/fa
IEEE:
کپیعلی حمیدی زاده، محمدرحیم اسفیدانی، و پریسا سیاسی، “بررسی تاثیر شخصیت مشتری بر شخصیت برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان برند اپل)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 6، no. 2 (پیاپی 21) ، pp. 93–114، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194516/fa